Статті

Міфи про партнерство

Міфи про партнерство

На сьогоднішній день для працівника ветеринарної медицини не в новинку отримати пропозицію партнерства. Цю можливість хочуть використовувати багато хто, але, на жаль, дійсно розуміють умови такої співпраці одиниці.

Запитавши, що таке партнерство, почуємо, насамперед, у відповідь — спільна діяльність, заснована на рівних правах і обов’язках, яка спрямована на досягнення спільної мети. Але чи завжди така домовленість дійсно є двосторонньою, чи всі учасники цієї діяльності усвідомлюють ці свої права і тим більше обов’язки?

Якщо уявити, що одна зі сторін — це компанія-виробник ветеринарного препарату (наприклад, антигельмінтних засобів, вітамінів, кормів тощо), то більш надійною стороною таки буде ветеринарний лікар. Адже що стосується зовнішніх чинників, то тут на перше місце слід поставити співпрацю з дистрибуцією як важливим фактором успіху стратегії бізнесу і промоутерських ініціатив компанії. Саме до ветеринарного лікаря приходять люди за порадою на благо своїх улюбленців. У такому випадку і можна визначити професіоналізм того чи іншого фахівця. Професіонал не думатиме обмежено і не буде пропонувати тільки той препарат, який йому вигідно, він дасть клієнту можливість вибору і кваліфіковану пораду, але часто відбувається навпаки. За схемою відповіді, що саме цей засіб — найкращий і що аналогів йому немає, клієнти купують такий препарат, не ставлячи зайвих питань, їм же його порадив сам лікар. Будучи учасником цієї угоди, ветеринарний працівник може і повинен розраховувати на підтримку виробника.

Що хоче виробник препаратів від колег внутрішньої служби? Безперечно, вдумливого підходу до розвитку бізнесу на певній території, досягнення мети, поставленої маркетингом, створення таких відносин з клієнтами, коли вони починають цінувати змістовність використання для практики, ємність і доцільність інформації і через особу представника розуміють, цінують і вибирають бренди або компанії в цілому. У такому випадку компанія готова вкладати кошти в розвиток і в умови роботи співробітників. Але кожна чи і в той чи момент, коли така допомога необхідна лікарю, а не тоді, коли вигоди вимагає сам виробник? Відповідь тут неоднозначна. Одні вкладають певні кошти в розвиток свого партнера (допомога з обладнанням, при організаціях конференцій та ін.) А інші просто користуються недостатнім професіоналізмом конкретного фахівця, «купуючи» його неякісної канцелярією (акційною ручкою, блокнотиком, пакетиком) замість поїздки на семінари, які в даному випадку були б доцільними. В результаті називають такі відносини співпрацею. Якою ж має бути психологія такого лікаря, який підписується, не замислюючись, на таку роль? Найчастіше все відбувається дуже просто. Промоутерами ветеринарних препаратів часто є самі ветеринарні працівники, які ще недавно працювали в клініках. І коли ваш колишній колега підходить до вас з таким «дрібним» жаданням допомоги, аргументуючи це взаємовигідним співробітництвом, ви, не замислюючись, погоджуєтеся. Адже всі ми люди і хочемо комфортно жити. У цьому випадку навіть думки немає, що вас можуть використовувати для безкоштовного розміщення реклами на вітринах або просто дармової сили в просуванні даного товару. За одну ручку, яка не зовсім добре пише, — сотні продажів.

Щоб не потрапляти в такі ситуації і не бути використаним, варто нагадати, що одним з ключових якостей лікаря є його обізнаність і відповідальність за свої дії. Чи справді цей препарат є якісною продукцією, а не просто черговими ліками з нічого, чи не буде він вводити в оману потенційних покупців, а тим самим створювати лікарю негативний імідж?

Не піддавайтеся на дешеві провокації, не розгубіть почесне і поважне звання працівника ветеринарної медицини, яке досягається роками навчання, практикою і старанною працею! Не бійтеся відмовлятися від таких пропозицій і замість цього відстоювати свою честь. Будьте обізнаними і не вважайте зайвим оновлювати свої знання! Чітко визначтеся для себе:

  1. Партнерство — це не ...
  2. Колега — це ...
  3. Акції на медичних препаратах спрямовані на ...
  4. Подарунки та екскурсії ...

Відповіді у кожного будуть свої. Ми закликаємо, якщо це дійсно партнерство, замінити вищевказане на навчання і самовдосконалення. Впевнені, що ви не прогадаєте! Успіхів і натхнення вам, колеги!

Підписка на новині

Шановні відвідувачі нашого сайту! Ви можете підписатися на наші новини через форму підписки! Не упустите цю можливість!

Де ми знаходимося:

loading map...
Click item below to move to