Розважальна програма

Розважальна програма

Facebook

Блоги ветеринарии

WSAVA CE 2010

 

Облаштування палати швидкої допомоги у вашій клініці

У Великобританії ресепшн, або медсестринський склад, — це ті, хто зазвичай першими контактують з власниками по телефону. Зрозуміло, що власники в цей момент, найімовірніше, перебувають на взводі. Життєво важливо, щоб персонал залишався спокійним і переконливим, намагаючись отримати інформацію, потрібну для того, щоб визначити, чи необхідно пацієнта негайно оглянути. Це може виявитися досить складно, так як стрес власника може передатися людині, що приймає дзвінок, і отримання точної логічної інформації може бути сильно ускладнено. Щоб забезпечити отримання всієї необхідної інформації, слід завести листки з базовими питаннями, на які міг би орієнтуватися персонал, що приймає дзвінки.

Основною метою телефонних розмов є визначення, чи загрожує життю пацієнта небезпека. Цьому також може допомогти згаданий раніше список питань. Якщо є підозра, що життя пацієнта в небезпеці, його слід негайно доправити до клініки — перша допомога, що надається власником, рідко буває корисною в таких випадках і лише відкладає прибуття пацієнта в клініку.

Екстрені випадки, при яких ветеринарна допомога потрібна негайно:

  • Респіраторні розлади
  • Сильна кровотеча
  • Непритомність
  • Швидке та прогресуюче розтягнення черевної порожнини
  • Неможливість сечовипускання
  • Раптовий прояв серйозних неврологічних аномалій
  • Тривала блювота
  • Сильна діарея
  • Ознаки потрапляння в організм токсичної речовини
  • Серйозна слабкість і неможливість стояти
  • Сильні болі
  • Переломи з видимими кінцями кісток
  • Dystocia

Ймовірно, буде необхідно задати декілька уточнюючих питань, щоб скласти повну картину. Дуже важливо не ставити зайвих питань — це вимагає досвіду і певних умінь, тому що замість того щоб відповісти на питання, якого кольору у тварини слизові, власник може почати вам розповідати про зроблені щеплення!

Ось кілька простих правил, які можуть допомогти:

  • Завжди відповідайте на телефонний дзвінок, представляючи себе і свою клініку
  • Завжди будьте ввічливі
  • Беріться за справу якомога швидше, якщо життя пацієнта перебуває під загрозою
  • Переконайтеся, що можете детально розповісти, як до вас під’їхати
  • Будьте готові запропонувати альтернативні види транспорту (таксі, машину швидкої допомоги для тварин)
  • Визначте приблизний час прибуття
  • Якщо можливо, отримаєте контактні дані власника
  • Якщо клініка платна, повідомте розцінки
  • Коротко запишіть основні моменти розмови

Як тільки розмова закінчена, всієї ветеринарної команді слід повідомити про час прибуття і пояснити, в чому суть проблеми пацієнта.

Де ми знаходимося:

loading map...
Click item below to move to